גם הארגון שלך יוכל למדוד מהיום את שביעות רצון העובדים והלקוחות. תוכל אף לבדוק תפיסות ועמדות לגבי מנהלים בארגון והכל www.tadalafilcialisindia.com/ על מנת שתוכל לנתח בדרך המדויקת ביותר תהליכים משמעותיים ולשפר את איכותם.

שימוש בסקר הפך להיות מרכיב הכרחי להתפתחות הארגון, אופן קבלת ההחלטות ולמכשיר אסטרטגי המספק לארגון תוצאות ספציפיות המאפשרות לו לפעול באופן בהיר יותר ולספק מענה הולם ומעל הכל, רלוונטי.

הפידבק המתקבל מיידע את הארגון בדבר הפעולות אותן יש לבצע בטווח הקצר והארוך, משקף להנהלה את הלך הרוח הארגוני, מודד הצלחות של תהליכים או נהלים חדשים ומשמש עבור הארגון כברומטר שוטף (בר לב, 1998).

למה סקרים אינטרנטיים? ארבעה יתרונות מרכזיים!

  1. מהירות – הפצה תוך שניות למספר בלתי מוגבל של משתתפים, איסוף תגובות ועיבודן בזמן קצר בהרבה בהשוואה לסקרים מסורתיים.
  2. ROI – העלות בסקרים אינטרנטיים נמוכה בהשוואה לעלות של סקרים בשיטות מסורתיות אחרות. בסקר אינטרנטי נחסכות עלויות הקשורות בכ"א, הפצה, זמן הקלדת נתונים ועוד.
  3. דיוק – הסקר האינטרנטי ממולא באופן מלא על ידי המרואיין ללא כל התערבות מצד החוקר, מונע בעיות הקלדה או "תרגום שגוי" מצד המראיין.
  4. תפוצה פוטנציאלית גבוהה – האינטרנט הינו כלי המאפשר שליחה של סקרים ללא גבולות גיאוגרפים בתפוצה כלל עולמית.

שימושים נפוצים לסקר:

  1. סקר שביעות רצון לקוחות – מאפשר לארגון ללמוד על מידת שביעות רצון הלקוחות מהשירות, מהמוצרים, מצוות העובדים, מהנכונות לעשות שימוש במוצרים, להמליץ, לאמץ שירותים או מוצרים חדשים ועוד.
  1. סקר עמדות עובדים – סקר הבוחן את תפישות העובדים בסוגיות כגון: תפישת תפקיד, ערכי הארגון, תפישת המנהל, ממשקי עבודה, ועוד.
  2. משוב עובדים – משוב תקופתי, משוב לאחר הכשרה או הדרכה, משוב 360.